Backgrounds by MyCuteGraphics.com
-->

Thursday, 26 May 2011

hadiah kereta lamborghini drp jejaka impian !



assalamuaikum .

hyeee readers!
ade storyy sikit . meh baca !

pada suatu petang yg indah lagi permaii .

si jejaka : ''awak , awak ! saya ade suprise nak bg kat awak '' ,  '' jap2 ! tutup mata eh .''


si bertuah : haaa? ape dia smpi nak tutup2 mata nie awak?? . (si bertuah tu aku lah ) haha ! padahal suke ngan suprise2 ni . ehee

tadaaaa !!

fuyoohhh ! lamborghini siottt . tak berkedip2 aku ushaa nie . bior bebenoo ni. 



melompat bagai nak rak lahh kan . gilooo lahhh, lamborghini siotttt !

mmg keayuan dah tak terserlahh gara2 melompat2 tak ketentuan hala tu ! 

aku pon membelek kereta tu n test ar drive kann .
sumpahh best gilerr .



yeay ! yeay ! yeyay ! 


tetiba
.
.

mak si bertuah : eh ! ape yeay2 sgt ni . bgon2 , ape lah tido petang2 ni . ish3 !

si bertuah : alahhh ! mimpi ke . hurm ! ingat betol2 lahh . baru nak excited . malam nnt nak continue lahh mimpi  nie . heee!


* alangkah bertuah nye aku bila betol2 berlaku . heee! sape lahh kan jejaka impian uh . 
cehhhh ! mimpi tak leh bla betol . haha ! 

tp mana tau mimpi tu jadi KENYATAAN kan . /blush

tak dapat lamborgini , porsche ponn jadii . heee!


sekian , mimpi yg bakal menjadi kenyataan entah bila akan jadi .
ohh ! jejaka impian . haha 


saya seorang yg pemaluu ! hehehee ..
*gelabahh je tuu .

thats all yarr . nnt kita storyy ag .

/bye

like lahh ! heee

4 comments:

Emi said...

nice post!

farahin nadia,, said...

thanks emi ! =)

Hurul-Ain said...

hahaa . paieyn . la0 cm ni . ta de sape na jdi jjake impian ka0 . haha

farahin nadia,, said...

hahahha ! ain nmpak mcm impossible kan ? but dream maybe come true . heee,, takde lahh , sje2 je nak megimpikan jejaka begituu , heee