Backgrounds by MyCuteGraphics.com
-->

Thursday, 2 June 2011

manusia semakin kejam !


assalamualaikum . 

 manusia semakin kejam . hurm ! 

tertarik dgn tajuk utama METRO hari ni . 

BAYI BERSEPAI . 


pada jam 12 tgh malam kelmarin di pangsapuri utara , kl 
seorang bayi lelaki yg masih bertali pusat  ditemui mati dgn kepala berkecai dipercayai 
akibat dicampak di tingkat lima pangsapuri itu .


erghhh . kejamnye manusia . perlu ke nak campak bayi yg tak berdosa tu . kalau ye pon tak nak , 
jangan lahh campak bayi yg tidak berdosa tu smpai bersepai . 
tak sangka ade manusia yg tergamak melakukan perbuatan kejam tu .

mood : geram + sedih + mcm2 .


gambar tidak ada kena mengena dgn yg hidup ataupun yg tiada .

renung2kan lah !

/bye



10 comments:

Taufan Bin Ribut said...

boleh x kalau nak bako je org cam tu??

Entri terkini : Ni tanda kau support,korang macam mane??

farahin nadia,, said...

kita bako aje . hurm , dunia akhir zaman .

Syuk Ry said...

die rg skung dh mmg kejam..
BERSEDIA UNTUK PS4

HaNa Hani said...

ish3..manusia zman skrg
kot ye pown xnak bayi tuh jgn la cmpk gitu

ainol akasyah said...

xde akal agaknya diorang ni kan..hishh

JOM BACA DRAMA NORA ELENA VERSI NOVEL..RUGI KALAU TERLEPAS BACA

farahin nadia,, said...

syuk ry : betol .

hana hani : tau takpe , jgn lah mnjadi terlalu kejam .

ainol : tu lah , buat tak gune otak .

Mahadir AKA Shinichi said...

Manusia semakin menjadi haiwan... tapi peliknya haiwan pun tak sanggup buat macam tu kat anaknya.

farahin nadia,, said...

tau takpe . haiwan pon syang dan lindungi anknye .

hafiz haslan said...

perangai manusia pelbagai

farahin nadia,, said...

betol tuu . manusia akhir zaman kan .