Backgrounds by MyCuteGraphics.com
-->

Monday 16 May 2011

heppy TEACHERS day ,,




assalamualaikum !

dah lame rasenye tak update blog ,,

so 
.
.
ENTRY ni khas buat insan yg bergelar 

CIKGU !!!



cikgu tadika , cikgu sekolah rendah , cikgu sekolah agama ,
cikgu skolah menengah , cikgu tuisyen , cikgu memandu and yg memegang title cikgu lah kan .

.
.
.

tanpa CIKGU siapalahh saya .
( ececehh , ayat tak eh bla)

mmg aku tabik springgg lahh kan .

ingat senang nak jadi cikguu , susahh ooo..
lagi2 jadi cikgu sekolah menengahh .
tahap keSABARan uh kena tahap maximum .

mane idakknye .

dapat STUDENT yg mempunyai 1001 jenis ragam .
paham2 je lah dak skolah menengah ..hehee!
perangaii , tak boleh bla .

if dapat yg baik tu , syukur alhamdulillah !
if dapat yg amaaaaat nakal uh , sabor je lahh kan .
pengorbanan cikgu memang takde tandingan nye .
dari kita yg tak tau ape2 sampai lah kita berjaya .
so , hargailah cikgu korang eh . /xD

so nak bg ar korang tengok wajah2 cikgu aku time

SEKOLAH MENENGAH TEKNIK SEPANG !

sumber : facebook ( terima kasih bnyak2)

antaranye


nie lah sekolah aku ! promote jap . hehe



antara cikgu2 yg mengajar time aku kelas 5ag2 !



-- antara ckgu2 +math septechs.
---cikguu bm yg terbaekk n cikgu kaunselor !



--teacher bio n bi yg happening !
--jejaka idaman malaya ! hehe . ( ckgu hasanal n sir shah )



okeh , nie jer sumber2 gambar yg aku dpat ,,sorry eh kepada cikgu2 yg takde .




again ! TERIMA KASIH CIKGU ,,

jasamu tetap akan di kenang sampai bila2 !
muaahhhhh !

/bye

cer klik cer klik !

No comments: