Backgrounds by MyCuteGraphics.com
-->

Tuesday, 12 April 2011

lelaki vs PEREMPUAN??

assalamualaikum!

hahah ! ari nie sje2 nak share topik yg agk cool  hot nie !
jyeahhh ! 
lets go !



*'* SUKA 'CUCI MATA

P= kebnyakan lelaki sukar utk mengawal mata . pntang jmpa perempuan cantik dan seksi mulalah mata tu macam nak terkeluar bijik mata tu.. bagi mereke tidak salah sekadar utk mencuci mata tp hati  kekasih kenalah jaga jugak cik abg oii .. hahha!

L= macam ler perempuan tak penah cuci mata !! siap boleh cakap 'alamak , hensemnye mamat tu', depan bf sendiri .. ade lelaki marah ker .. kitorang cool je an .. tak rase tercabar pon ..

**MENGONGKONG

P= itu tak boleh .. ini tak bolehh ! sikit2 nak control .. tah pape ..nak keluar kedai pon kena report ke ..? haishh ! tp tyme aktvti dorang nak disoal siasat, marah plak .. mcm mne tuu???

L=kalau kita tak tnye kata kita nie tak ambil berat lah , tak caring lahh , tak romantik lahh .. bila dah ambil tau , kata mengongkong plak .. saja nak cari gaduhh la tuu !!

**KAKI MEROKOK

P=ini satu lagi sifat lelaki yg melepaskan perempuan .. asyk berasap sana sni, naik lemas ngan bau and asapnye.. dalam sehari ade kalanya , habiskan 1 kotak rokok .. bukan ape , prempuan tak nak lahh lelai tu jatoh sakit dan membazirkan wang ..

L=cari jer lah orng tak merokok . dah tau sejak azali lelaki nie merokok, yg nak jugak dkt dia buat ape .?
bukan dia merokok lepas kenal dgn perempuan tu pon..

**GELOJOH 

P= kalau bab makan , lelaki ni agak gelojoh ..mcm 'food machine'.. sepatotnye samada lelaki atau perempuan patotlah makan dgn sopan .. buat ape terkejar2 ??

L= gelojohh ? isu yg sengaja ditmbulkn.. perempuan pon same , gelojohh nak bergosip , gelojohh nak tayang barang kemas, gelojohh nak tayang bodyy n bnyak lagii lahh .. right???

**MATA DUITAN 

P= jgn tak tahu , ade jugak mata lelaki mta duitan $$$..gelrannye ' lelaki spedo'.. kalu kisah prmpuan mata duitan kita selaluu dgr , tp bile lelaki?? ape citerr nie???

L= dah tau tak logik, mgpe biar terkikirr..?? nmpak sgt perempuan tak gune akal ..

**MEMENTINGKAN DIRI SENDIRI 

P= susahh jugak kalo dapat yg memntingkan diri nie ..lelaki semuanye tak mahu mengalah dan ingin menegakkn pendapt sendiri tanpa mempedulikan luahan pasangannya.. egolahh katakan !

L= perempuan hnya mahu menjaga perasaan mereka .. tdk pernahkan mereka terpikr  nak jga perasaan lelakii???



so , artikel hnya utk kita lebih memahami .. sama ade perempuan atau lelaki , dua2 ade kelebihan dan kekurangan.. setiap orang berbeza sifat dan perangai ..
jgn terlalu mengharapkan KESEMPURNAAN ..





2 comments:

muhammad idham hariz bin rizal said...

erm..xpaham sket post ko kali nie..mcm tunggang terbalik..tp aq tw yg aq nie jenis yg positif!!..hak3..

farahin =) said...

hahha ! tak tujukan kat sesape .suke2 jehh !