Backgrounds by MyCuteGraphics.com
-->

Saturday, 5 March 2011

ade ak kesahh !!

assalamualaikummm !

ari nie ak g teorii keretaa .. 
mmg best ceramah cikgu emma tuu ,, sgt2 memotivatekan ak ..
suke giler lahh .. dye ckp pnohh cnfident n berterus terang sgt ..
ak suke orng mcm tuu ..
n dialahh satu2 guru perempuan yg jd instuctor kat akademii tuu ..
ak ingat ag ayt dia ..
'' kita perlu mencapai kejayaan, bukan kesempurnaan ''
'' niat sgt penting kalau nak buat sesuatu perkara''
n bnyk lagii lahh..
tapii , bukan tu sbnrnye ak nak citerr ..
nak citer yg ak geramm nie !



  eiiii ! gerammnyehhh ..
tahhh pape ..
kejadian nie tyme ak balek n ngah tunggu ayh ak amik ak kat bus stop..
tyme ak ngah dduk2 tu ak dah nmpak kat sbrang jaln sne tu ade geng2 mat motor ngah bli air tebu..
ak dahh risauu dahh .. asl ayh ak tak sampai2 nie ..
dah ak sorng je kat situu..

skali mamat2 sakai tu datang !
adoyaii .. 
''hai kak, nak tumpang balik ke ?''
eeiiyuu ! tak hingin ak ..
dalam hatii ak kate , bile sakai2 nie nak blahh .. dah lahh ramai bwk member ..
pastuu tnye ak mcm2 ... ingat ak nie pemandu pelancong kaw ke hhhaa !
 tahh pape.
kedai makn kat mne lahh , jln  nak g kat mne ntahhh ..
n bolehh plak ckp tak pham pe papan tanda tu tulis ..
wehhh ! korang tak sekolahh ke sampai tak reti nak baca ..!!!

eeeiiiii ! gerammnyehhh..
padahal mamat2 tu orng situu gak ,, ak yg baruu pindahh pon taw , takkn lahh dorng tak tauu ..
then , ak mls nak dgr , ak pon jaln kaki lahh g jaohh2 ngan dorng ..
pastuu ,, salah sorng tu follow ak..
semakk jehh ..
tnye no tepon lahh , ank sape lahh ..
sebok jehh .. dah lahh paksa2 soh ak bg no fon ..
suke hati ak lahh tak nak bagii weyhh ..
aishhh ,,nie wat ak lebehh bengang tol..
rimass lahh nak no  tepon ..
dahh lahh ak panas tgh2 hari bute tu , dia bikin ak makinn panas lak an ..
n tunjok teror yg kaw tu lehh willyy
hollohh ,stkat willyy tu tak payahh lahh wehh ..
ak TAK HERAN lahh.. 
mls nak citer dahh .. gediikk tol.. 
 the end ====



nie gambar hiasan semata2 oke ! =D


*** so , jgn lahh jd mat rempit cmnie ..
jdlahh mat rempit yg berkhemah di jln raye.. HAHA !

oke ! SEKIAN ..



** hurm , rindulah kat mr.m..

2 comments:

Silent said...

pain geram ngan sape ney pain...haha kow pindah mane?

farah!n nad!a said...

dgn mamat yg ak tak kenal tuu lahh ..
wat ak bengang jehh doe..
n tenkiu be my follwr ehh !